Sunday 7 October 2012

pengakhiran dan permulaan

firstly nk cite pasal pengakhiran yg aku maksudkn 
ialah pengakhiran hubungan aku dengan insan yang aku sayang.
 perkara ni jadi tanpa aku jangka walaupun aku sendiri yang buat keputusan tu.. tapi bile aku pikir balik mase aku buat keputusan tu fikiran aku tengah bercelaru. mase tu aku tak bole tahan dengan sikap die.
 memang la aku rase geram sebab perkare kecik je die bole besarkn..
aku tau die takde niat nk buat cam tu..
tapi aku tak boleh nak tahan..
die buat aku tacing,patutnye aku la yg tacing.
tapi nape die pulak yg nk tacing..
aku geram la, tak kan la tiap mase aku nak ngalah.. 
mase tu aku otw nak pegi banda tuk g beli barang 
and nak pilih present tuk my friend 
sbb malm 2 nk celebrate bezday friend aq ni.. 
dalam kete tu aku mesej die minta die lepaskan aku..
 and die dengan senang2 je die lepaskan..
mase tu seriously, ati aku hancur sngt..
 ape yang aku harap kan tapi takde.. 
tak de pujuk trus je bagi..aku rase macam selama nie 
aku bertepuk sebelah tangan je.. 
'hati aku terpikir kalau die sayang aku,
 nape die tak halang aku tuk pegi dari hidup die..
 disebabkan mase tu ramai org, 
jadi muke aku memang bole senyum, 
tapi dalam hati ni cume tuhan je yg tahu betapa pedihnye aku rase mase tu.. 
malam  tu celebrate macam biase tapi aku jeles
 tengok kawan aku yg tngh heppy dengan pasangan die..
 aku tertanye2 kenapa die tak pernah layan aku 
macam kawan aku layan awek dorang..
 aku tahu bagi lelaki kawan lagi penting, 
tapi tak salah kan kau spend time ko tuk aku walau hnye 1 minit.. 
susah sangt ke? lame aku pikir.
 mungkin sebab sebelum ni die memang macam ni, 
tapi aku still rase tak logik sebab sebelom ni die ad je mase tuk aku... 
malam tu aku betul 2 rase kehilangan.. 
aku rase tak sempurna.. aku cube call die tapi die tak angkat, 
aku terpikir mungkin die memang betul2 tak perlukan aku da.. 
malam tu aku tidur bersama airmata,.
pagi aku g class..tapi aku rase lemah sangt..
 aku rase sngt kehilangan die.. 
tapi aku tak mampu nak buat ape..keputusan aku da buat..
petang tu aku betul2 da tak mampu nak tahan perasaan aku,
 aku betul2 rindu kan die.. aku call die..
 aku cakap aku sayang die..
 tapi aku nak die tau aku tetap akan tunggu die..
 aku sayang die.. dan aku yakin 
yang kami akan bersama-sama berjuang untuk kebahagian kami.. 
aku sentiase menantikan die dalam hidup aku..
panjang betul cerite aku ni.. 
tu baru cite pasal pengakhiran.. 
bagi permulaan pulak, 
aku sebenarnye sngt2 berharap aku akan
 memulakan hidup baru dengan die gak..
 aku tetap nak die dalam hidup aku..
sebab aku sendiri dapat rase yang hari2 aku takkan sempurna tanpa die.. sehari lau tak dengar suare die aku rase memang tak bole tido.. memang semangat aku hilang bersama cinta die.. aku tak sanggup nak berpisah dengan die.. aku harap satu mase nanti die akan berani tuk berterus terang tentang perasaan die kat aku... aku harap die mampu pegang tanggungjawab tuk bimbing aku ke jalan yg benar.. aku harap aku mampu jadi yang terbaik untuk die..asenye tu je kot tuk kli ni..da tak larat ni type pnjang2...sakit jari titew..daaa......

No comments:

Post a Comment